Pàgines

Som-hi


Fa 3 anys, un dia de febrer com avui, després de moltes nits sense dormir donant voltes a tot el que havia llegit i vist per internet i als llibres, vaig fer el meu primer sabó. Amb oli d'oliva, de coco, de gira-sol, oli essencial de menta i menta fresca de l'hort.
No va quedar malament!

Però... i si provés de fer-ne un amb fang, amb mel, amb aloe, amb alvocat.... la cosa es va anar embolicant.

I aquest és el resultat:
No he pogut parar de fer sabó

En aquest blog podreu llegir que es cou al taller, quines novetats se'm passen pel cap, en quines fires podreu trobar el meu sabó i de tant en tant alguna informació sobre ingredients cosmètics i el món del sabó en general.

També m'agradaria rebre els vostres comentaris, suggerències, crítiques, etc. etc.


Som-hi doncs.....

3 comentaris:

Anònim ha dit...

3 anys fa, vaig fer mi primer sabo també... Je ne savais pas qu'on avait eu exactement le même "timing" ;-)
Super le look de ton blog!
En plus comme ça je peux réapprendre un peu le catalan que je n'ai pas pratiqué depuis 15 ans.

à bientôt

Anja

Anònim ha dit...

Ingènua de mi. Sempre he pensat que jo era l'artista de la familia, per les meves cantarelles a deshores i escrits sense pulir. Això sí que és art.

Y huelen que alimentan.....

Endavant Sílvia, que aquí hi ha fusta!!!!!

Núria

macsoapy ha dit...

Hallo sambucus, liebe Silvia! Herzlichen Glückwunsch zum neuen Blog. Wenn ich eines der vielen Fremdwörter nicht verstehe, kann ich ja fragen und ich hoffe natürlich auf viele schöne Bilder.
Grüße aus dem Land der Klöße
Gabi