Pàgines

2011.....2012

Posted by Picasa

Moltes gràcies a tots els lectors d'aquest blog pels vostres comentaris,
a tots els que heu assistit als tallers de sabó per la vostra simpatia,
a tots els que heu confiat en els meus sabons per fer un regal especial,
a tots els que cada dia us ensaboneu amb un dels meus sabons,
a totes les botigues que s'han interessat per ells.
Gràcies a tots vosaltres per ajudar-me a continuar endavant amb aquesta aventura.

Molta felicitat per a aquest nou any 2012

Ich bedanke mich bei euch für's Lesen und für die lieben Kommentare.
Leider hatte ich dieses Jahr wenig Zeit zum schreiben, zum fotografieren 
und um öfters bei euch vorbeizuschauen, 
hoffe dass ändert sich im nächsten Jahr.
Auch für's kommende Jahr schwirren mir neue Projekte im Kopf,
von denen ich euch gerne berichten werde. 


Ich wünsche euch allen ein glückliches Neues Jahr 2012
und
dass alle eure Träume in Erfüllung gehen




1 comentari:

Annette ha dit...

Liebe Silvia,

ich wünsche Dir und Deiner Familie ein glückliches und gesundes Jahr 2012.
Schön, wenn wir weiterhin in Kontakt bleiben.
Liebe Grüße
Annette