Pàgines

Venus von Willendorf


Hem estrenat motlle.
És la Venus de Willendorf.
La figureta original te uns 25.000 anys i data de l'època del paleolític.
Fou trobada en un jaciment proper al poble de Willendorf, a Aústria.
Com podeu veure és la representació d'un cos femení
amb les parts relacionades amb la reproducció molt exagerades
i sense cara.
Probablement estigui relacionada
amb el culte a la fertilitat o a divinitats femenines.

La nostra Venus de sabó té pràcticament les mateixes dimensions
que l'original trobada a Willendorf, 11 cm d'alçada.
Conté un 5 % de mantega de cacau i un altre 5 % de karité.
I fa olor de te negre dolç amb espècies.

Una figura amb una gran simbologia !!!!


Ich hab' meine neue Form zum erstenmal gebraucht.
Es ist die Venus von Willendorf.
11 cm gross, mit jeweils 5 % Kakaobutter und Shea,
riecht nach süssen schwarzen Tee mit Gewürzen.

Ich find' die Figur einfach toll!!!

5 comentaris:

Traumschaumseife ha dit...

Ja, das ist sie auch, wenn nur diese doofe Sollbruchstelle am Hals nicht wäre :-( !

LG und ich wünsche dir (keinen) Hals und Beinbruch beim Ausformen!

Sambucus ha dit...

Hi Claudia, lange nichts voneinander gehört.... Sommer überstanden? Bei uns ist von einem Tag auf dem anderen der Herbst eingezogen :(

Ich hab' die Venus schon ausgeformt und es hat schön geklappt, nichts ist gebrochen. Ich muss ihr jetzt aber eine sichere Verpackung suchen, falls sie jemand kaufen will...eine bleibt aber bei mir im Bad!!!

Freu mich wieder von dir zu lesen!!!

Klusi's Tagebücher ha dit...

Ich mag die Seifenform auch sehr gerne, habe sie zwar selbst nicht, aber ich bin schon einmal in den Genuss einer Seifen-Venus als Geschenk gekommen. Nur die Sollbruchstelle ist etwas lästig, da stimme ich Claudia zu. Der Kopf war ziemlich schnell ab, glücklicherweise erst im Lauf der Benutzung ;-)
Liebe Grüße
Susanne

Anònim ha dit...

Molt xula. La vaig veure diumenge i fa molt de goig, tant rodanxona.
Salut !!
Sílvia

Sambucus ha dit...

Gràcies Sílvia! La teva visita de diumenge amb va fer molta il.lusió. Espero que acabessiu de passar un bon dia!
Fins aviat!