Pàgines

Nou punt de venda / Neue Verkaufsstelle


Des d'aquest mes de setembre també podeu trobar els nostres sabons a Sabadell.
Seit September könnt ihr unsere Seife auch in Sabadell finden.

A la botiga Moltmés del carrer Torres i Bages, 12 de Sabadell
l'Ariadna ha creat un espai dedicat a l'artesania i a la ceràmica.
Im Shop Moltmés in der Torres i Bages Str. 12 in Sabadell
bietet Ariadna eine Auswahl an handgefertigten Produkten
und Keramik an.

Gent de Sabadell, no espereu més i aneu a tafanejar!!!!
Leute aus Sabadell, wartet nicht länger und schnüffelt mal rein!!!







6 comentaris:

maria ha dit...

Jo ja hi he anat !!!!!!!!!!!

He tafanejat i remanat.....

Aneu-hi!!!!

Eva Flores ha dit...

Hola!
Gràcies per visitar el meu bloc i per fer-te'n seguidora.
M'ha agradat molt trobar un bloc de sabons naturals, i que a més a més es poden comprar a Sabadell!!
Aniré a fer una passejada per la botiga, gràcies per la informació.
pt!
Eva
Ma Petite Boulangerie

Silvia - Taller de sabó ha dit...

Hola Eva,
Moltes gràcies!!! Espero que al "natural" et sedueixin encara més.
M'ho explicaras??? Sempre va bé sentir l'opinió de la gent.

Punt Petit ha dit...

Si puc m'escparé un dia a veure el sabons de Sabadell, aprofitant que el meu germà i viu !!
Gràcies pel teu comentari al blog, en tinc per dies d'obres a casa, estem com si visquesim a un camping i amb molta pols per tot arreu.

Irene ha dit...

Acaven de passar-me el link d'aquest bloc i m'encanta! els sabons enfeltrats són una passada, enhorabona!

Silvia - Taller de sabó ha dit...

Gràcies Irene per la teva visita, però sobretot pel teu comentari.
Fins aviat,
Sílvia.