Pàgines

Voleu comprar i no sabeu com?/Wie kauft man hier nur?


Jo no se si és el Nadal o què caram és, però estic desbordada....

Ob es an Weihnachten liegt? oder was auch immer, ich komm nicht mehr mit....

Des de fa uns dies sembla que tothom s'hagi posat d'acord i la meva bústia de mail no para de rebre consultes demanant si els sabons es poden comprar i a quin preu.
Seit ein paar Tagen scheint es, als ob sich die Leser dieses Blogs vereinbart hätten, mir Mails zu schreiben um nachzufragen, ob sie meine Seifen kaufen können und zu welchem Preis (uffff, komplizierter Satz auf Deutsch!!!!)

He estat rumiant quina era la forma més ràpida i entenedora de fer arribar la informació dels sabons que tinc a la venda i els seus preus, i després de fer algunes "intentones frustrades" de pàgina web mínimament decent, he arribat a la conclusió que el millor, de moment, és fer arribar un document amb el llistat de productes i un full de comanda a qui hi estigui interessat.
Ich hab' jetzt lange überlegt, wie es denn am schnellsten und einfachsten wäre, diese Info den Interessenten zukommen zu lassen. Nach ein paar misslungenen Versuchen eine einfache Website zu schaffen, hab' ich entschlossen momentan eine Produktbeschreibung und ein Formular denjenigen, die diese Information wünschen, per Mail zur Verfügung zu stellen.

Així doncs, si desitjeu rebre aquesta informació, només cal que envieu un mail a l'adreça info@tallerdesabo.com. amb la paraula Informació a l'assumpte.
Falls ihr also Interesse an dieser Information habt, schreibt dann einfach ein Mail an die Adresse info@tallerdesabo.com mit dem Wort Information als Betreff.

Les comandes s'enviaran per correu certificat. El cost de l'enviament us vindrà especificat amb la confirmació de la vostra comanda i les nostres dades bancàries perquè pogueu fer l'ingrés. Prepararem el paquet tan bon punt ens arribi la transferència.
Die Bestellungen werden als Einschreiben geschickt. Der Preis der Sendung und unsere Bankdaten werden bei der Bestätigung der Bestellung angegeben. Sobald das Geld auf unserem Konto eingetroffen ist, packen wir eure Seifen ein.

Si teniu alguna suggerència ens encantarà rebre-la.....
Ich höre gerne von euch, falls ihr noch irgendwelche Anregungen habt....

3 comentaris:

macsoapy ha dit...

Das Foto ist schön nostalgisch.

(Warum hapert es eigentlich an einer Website? Es muss ja nicht gleich ein Shop sei.....)

Silvia - Taller de sabó ha dit...

Hi Gabi,
ne, ne, soll auch kein Shop sein. Ich hab' ein Google Apps Konto mit Homepage. Die erste Seite hab' ich auch schon, aber die nächsten bekomm' ich einfach nicht so hin wie ich die möchte (Schriftart, Bilder.....). Die Homepage kann man auch schon aufrufen www.tallerdesabo.com . Und da mein Seifenbestand sehr schlecht steht, vor allem mal wieder der der Filzseifen und ich schon wieder Aufträge hab', kann ich einfach nicht genug Zeit im Web verbringen.
Vor Weihnachten bzw. Jahresende ist es ja immer stressig.....ich muss auch noch ein paar Übersetzungen liefern....
Ach ja.... ich geh' mal Koffein tanken....
Liebe Grüsse,
Sílvia.

Imma ha dit...

Perfecte, segur que t'enviaran molts e-mails amb l'assumpte "Informació".
Si, ja estic per aquí, però vaig de bòlid. Ara tinc al meu home al restaurant i haig d'estar jo sola amb les nenes i no dono l'abast portant a una i l'altre i anant a música....
El teu neceser està en marxa. Estic pendent de trobar un forat per anar a comprar una cremallera el suficientment llarga.

Que sàpigues que per aquest Nadal jo també et faré un encàrrec d'aquests sabons tant macos que fas feltrejats. M'hauràs de fer 4, 2 per a la meva mare i la meva sogra i els altres dos per a la meva cosina i la meva cunyada (t'ho dic perquè per l'edat).
Per homes tens alguna cosa??, Hem vas comentar que estavas fent alguna cosa per a ells també, no??

Quan tingui lo teu ja t'avisaré i quedarem.

Una abraçada!!!!