Pàgines

Plouen comandes.... /Bestellungen fallen vom Himmel



Ni un moment per escriure quatre ratlles al blog.....
Keine freie Minute zum Bloggen....

Aquestes últimes setmanes s'ha disparat l'activitat al Taller.
In den letzten Wochen kann ich fast nur an Seife denken.

Consultes per respondre, preparar comandes, reposar els sabons que s'esgoten... un no parar... això comença a semblar un negoci ;-)))
Anfragen beantworten, Bestellungen vorbereiten, vergriffene Seifen neu machen... es nimmt kein Ende.... die Hobbybeschäftigung wächst irgendwie von allein ;-)))

Tenim una comanda de 150 sabonets per regalar en un casament, una comanda de sabons de feltre, comandes de sabons i karité, una invitació per anar a una fira a Selva de Mar....
Im Moment habe ich eine Bestellung von 150 St. Gästeseifen als Geschenk für eine Hochzeit, eine Filzseifenbestellung, Seifen- und Karitébestellungen, eine Einladung für einen Handwerkermarkt in Selva de Mar....

També tenim dos punts nous de venda:
Un a la botiga SAO Productes Ecològics a L'Escala, carrer del Port, 36.

I l'altre és el Parc Agroecològic de l'Empordà a la població d'Albons.

Wir haben auch zwei neue Verkaufspunkte:
Im Laden SAO Productes Ecològics im Fischersdorf L'Escala.

Und im
Öko-Landwirtschaftspark in Albons.



Avui no hi ha temps per més.... Bon cap de setmana...
Ich wünsche euch ein schönes erholsames Wochenende...


7 comentaris:

Klusi's Tagebücher ha dit...

Wow, das klingt nach viel Arbeit. Ich wünsche dir gutes Durchhaltevermögen und genug Energie für die stressige Zeit. Aber Spaß macht's doch trotzdem, oder? ;-)
Liebe Grüße
Susanne

maria ha dit...

Súper bé Silvia!!!!
m'analegro molt, endevant i molta feina

una abraçada
maria

macsoapy ha dit...

Ich freue mich für Dich. Herzlichen Glückwunsch zum wachsenden Seifengeschäft!

Und es wird wachsen und wachsen und wachsen. Wenn man nichts falsch macht, ist das der natürliche Gang der Dinge.

Ich wünsche mir, dass Du mehr Zeit zum Bloggen hast.

Viele Grüße
Gabi

Traumschaumseife ha dit...

Gratuliere, Silvia!

Das ist mal schön, positive Nachrichten zu hören! Aber ein wenig mehr bloggen könntest du schon ;-)

Alles Liebe und weiterhin viel Erfolg!
Claudia

Sambucus ha dit...

Ich danke euch für eure Aufmunterung!!! Es wird keine leichte Zeit werden, denn meine ganzen Siedegerätschaften sind gar nicht auf soviel Arbeit eingestellt.... und ein paar Heinzelmännchen wären auch nicht schlecht...

@Maria: Gràcies Maria!!! A veure si ens podem veure aviat....

Ariadna ha dit...

Ja t'ho he dit al facebook però hi torno aquí!! moltes felicitats!!! genial!!!

maria culubret ha dit...

Estic gratament sorpresa de lo bonic que estás fent el sabó!!
Maria Culubret