Pàgines

Ai l'estiu! / Ach der Sommer!

A l'estiu és temps de flors i de fer olis infusionats.

Sommer ist Blumenzeit und Zeit Ölmazerate herzustellen.

El primer que tenim ja a punt és l'oli de calèndula.

Das Ringelblumenöl ist bereits fertig.

L'oli de calèndula protegeix i suavitza la pell sensible i seca,
activant la regeneració de la pell. 
Te efectes calmants i antiinflamatoris.

Ringelblumenöl pflegt und schützt empfindliche und trockene Haut
und aktiviert den Hautstoffwechsel. 
Es wirkt beruhigend und entzündungshemmend.

Amb aquest oli de calèndula elaborem el nostre sabó de calèndula,
però també el fem servir per a fer oli de massatge 
indicat especialment per a la pell dels nadons.

Mit diesem Ringelblumenöl stelle ich meine Ringelblumenseife her,
aber ich benutze es auch als Massageöl
vorallem für Kleinkinder.

Aquests dies hem fet un parell de lots per a dues noves mares
i hi hem inclós una de les ampolletes del nostre oli de calèndula.

In diesem Geschenkset für zwei neugewordenen Müttern
habe ich ein kleines Fläschen Ringelblumenöl hinzugefügt.

 






  
  

2 comentaris:

Heidi ha dit...

Wie schön, dass Du bei mir vorbeigeguckt hast. Dein Nick "Sambucus" hat natürlich gleich mein Interesse geweckt. "Sambucus nigra" der Holunderbusch ist eine tolle Pflanze, die ich von Frühjahr bis Herbst beernte.

Aber hier zur Ringelblume - auch eine tolle Blume / Heilpflanze. Ich hab auch vor einigen wOCHEN das Öl abgefiltert. Ich stelle daraus auch Salbe und Lippenpflegestifte her, benutze das Öl aber auch so. Einfach ein toller Hautpfleger.

Wie schön, Dich "getroffen" zu haben.
LG Heidi

Anna ha dit...

Bones!
crec que soc una de les dues mares per les que vas preparar els lots. Només dir-te, que tot i que ja havia provat els teus sabons, amb aquets lot tant complert estic encantada amb tots els productes. Cada dia li faig massatges a la nena amb l'oli i ella també n'està encantada!
Moltes gràcies per fer-ho tant bé!